poniedziałek, 17 sierpnia 2015


Witam...

Dziś postanowiłam stworzyć bloga, chociaż od dawna o tym rozmyślałam, jednak jakoś do tej pory nie mogłam się zmobilizować...ale udało się, pierwszy krok zrobiony! :)

Głównym powodem jego stworzenia jest Ciąża, aktualnie jesteśmy w 25 tygodniu i odliczamy dni do przyjścia na świat naszego Szczęścia:) Wiadomość o ciąży zmieniła wszystko, obróciła nasze życie do góry nogami, a ja zwariowałam.... ze szczęścia:)
Jednak świadomość, że macierzyństwo to olbrzymie wyzwanie i odpowiedzialność za tak małą kruszynkę, człowieka! delikatnie mnie przeraziła, ale szczęście jakie mnie wypełniło jest ciężkie do opisania i z sekundą wszystkie te obawy znikają :)

W związku z tym głównym tematem na jakim skupię się w tej chwili na moim blogu jest ciąża, jej poszczególne etapy, chciałabym podzielić się swoimi spostrzeżeniami, odczuciami, doświadczeniami, a także poruszyć pewne dyskusje i mam nadzieję, że zachęcę Was do wzięcia w nich udziału:)

No to zaczynamy ... ;-))

1 komentarz:

  1. Ja szukam właśnie jakiegoś dobrego i doświadczonego ginekologa, ponieważ także dowiedziałam się, że jestem w ciąży. Znajoma poleciła mi tą klinike w Warszawie https://medichouse.pl/specjalista/ginekolog-warszawa/. Ty wiesz coś o niej?

    OdpowiedzUsuń